List-dags!

2013-05-31 @ 19:53:56

Denna lista hittade jag på Jennies blogg, så den tänkte jag göra här...

Hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?



En bild när du var 14.
(14-15 år nånting!)

En bild på dig prick nu, på med webbkameran bara

Det absolut sorgligaste som hänt dig i år?
Hm.. vet inte alls alltså..

Det absolut roligaste som hände förra året?
Hm, måste ha varit när vi dansade bakom Sanna. Bästa dagen ja!

hittade ett litet klipp som nån i publiken lagt ut, där man ser lite dans i alla fall..
 
Senaste tre sms:en.
- Ja, det gör vi :D
- När är du inne i stan? :)
- Samma här då syns vi snart på Ackes :)

Aktuell obsession
musik: hm, ingen.. lyssnar knappt på musik hemma.
tv-serie: unforgettable.
kläder: haremsbyxor och klänningar.
mat: hm, donken maybe.

Drömkille/tjej:
Eh, den är för svår så den finns inget svar på..

Ett jobb du inte kan tänka dig:
Sånadär ringjobb, telefonförsäljning heter det.. Skulle aldrig funka för jag hatar att prata i telefon, speciellt ringa folk jag inte känner..

En (1) sak du stör dig på hos andra
Hm, bl.a. personer som inte håller vad dem lovar!

En (1) dålig sida hos dig själv
Väldigt envis.

Bild på dig för exakt fyra år sen.
Exakt på dagen fyra år sedan. Älskade dag, fina Natta!

En maträtt du är sugen på just nu.
Ingen alls för är proppmätt. Glass dessvärre vill jag ha..

Din plan för helgen?
SLAPPA! Imorgon blir det kanske Valbo en sväng med mamma.. Och på söndag blir det födelsedagsfika hos moster o kusiner. Fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback