Terminens sista söndag.

2013-05-05 @ 22:23:25
Fick skjuts till bussen och åkte in till Gävle. Mot Ackes direkt och var där vid tolv-tiden. Frida kom strax därefter också, fint! Vid 12.30 var det 10-dans som gällde.. och de dansade bara shownummer inför teatern. Jag var med lite grann bara, så tråkigt att dansa själv och när jag inte ens blir med på teatern heller... Slutade vid två och då bytte vi om och jag och Frida drog ut på stan. Köpte det vi skulle ha och sen in på konsum en sväng med innan vi drog tillbaks till Ackes. Irina blev klar runt kvart över tre och Vahidin kom och vi tog oss ut till bilen. Mot Sandviken och Kulturcentrum för sista gången den här terminen. Kom dit och bar in alla grejer Irina hade med sig, bytte om och jag och Frida satt ute i korridoren och pratade massa medan Irina hade sin lektion. Vid 17 så började jazz/showen, men där var vi inte med så mycket, jag var in en sväng när de dansade shout it out för då blir jag med. Skoj! Sen väntade en timmes zumba, jobbigt och roligt. Efteråt så bytte jag om och sen hängde vi i korridoren i väntan på att Irina skulle bli klar.. Vahidin kom och sedan ut till bilen, pratprat och jag fick skjuts hem, tack! Nu är dessa söndagar förbi, men dem har ju varit mysiga ju! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback