The best thing in my life.

2013-05-19 @ 14:20:44
Då var dansterminen över för denna gång på Ackes dansskola. Det känns både skönt och lite tråkigt. Jag har dansat väldigt mycket även denna termin, kanske lite för mycket också. Min motivation har sviktat en hel del, och har inte alls varit så pepp på att dansa... Men det har varit roligt ändå. Jag älskar ju att dansa innerst inne ju! Gick bara tre kurser med uppvisningsdanser: fantasy, broadway jazz och disco. Började på pardans också, dansade dock själv, men jag har lärt mig så otroligt mycket. Så himla roligt! Sedan har det blivit massa zumba, som mest fem gånger i veckan. Om jag har utvecklats denna termin, hm, ingen aning.. Lärt mig pardans och utvecklats inom det i alla fall, men annars känner jag ingen skillnad själv.. En fin termin, trots allt!
 
Uppträdanden har det blivit också, utöver avslutningarna på Estraden och Folkets hus. I början på terminen så uppträdde vi med fantasyGävle sjukhus, sen på en väns bröllop och nu senast i fredags på stortorget i Gävle. Och vi var med på Kulturskolans arenakonsert i Sandviken i år igen på Göransson arena. Då vi dansade bakom David Lindgren bl.a, det var sjukt roligt ju! Och terminen avslutades med den stora vårshowen Magic of Dance på Gävle teater. Herregud så roligt det var, älskar't!
 
 
Och alla vänner som man har kommit närmare denna termin. Fantasy-gänget känns mer som en grupp nu, det känns bra. Alla pratar med alla och vi trivs ihop, fint ju! Frida och jag har kommit varann närmare och det känns verkligen hur bra som helst. Jag trivs verkligen med henne och vi kan prata om det mesta. Jag tycker om dig vännen! ♥ Och Cassandra och jag har fått en fin vänskap också, det känns bra. Sen har relationen med Irina och Vahidin blivit bättre också, träffades nästan varje dag på ackes och hjälpte till en del när det behövdes.. Det känns fint!
 
Tack allihopa för en fiin termin! Får se när höstschemat kommer ut och om jag kommer att dansa något då... Det visar sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback