Christmas Night @ Gävle konserthus.

2013-11-26 @ 22:53:28
Igår var jag på julkonserten Christmas Night tillsammans med mamma och mormor. Dem som stod på scenen var Magnus Carlsson, Jessica Andersson och Sonja Aldén. Började vid 19.30 och höll på i två timmar ungefär med en inräknad paus på 20minuter. Konserten började med att alla tre kom in och sjöng I'll be home for christmas a capella. Så himla vackert verkligen! Sen bytte de av varann i olika låtar, det blev duetter också. Älskar Sonjas och Magnus duett i Julens tid är här. ÅH! Sen Jessicas och Sonjas i The prayer, så himla bra! Även Jessica i My grown up christmas list var så bra. Magnus nyskrivna låt för denna turné var sjuktbra också, härligt glatt och juligt! Och Halleluja med alla tre, herregud så bra! Deras röster passar enormt bra tillsammans. Och allt avslutades med O helga natt. Riktigt mysig konsert med härliga mellanprat och samspel dem tre emellan. En magisk kväll med andra ord! Och bäst var ändå älskade Sonja alltså, åååh!
 
I slutet på konserten så försvann de ut och jag fick lite bråttom ut då jag hade fått reda på att Jessica inte skulle signera efteråt utan åka hem direkt.. men hann på henne precis, så det blev ett kramkalas och lite snabbt prat innan hon gick iväg, fina hon! Fram till signeringsbordet sen för att träffa Sonja, det tog ett tag att komma fram då folk bara trängdes för att få fotta Magnus, haha. Kom fram till Sonja tillslut, kramkalas och hon blev jätteglad att se mig. Pratade på om lite allt möjligt, fina hon alltså. Åh, hon är så bra! Tog en bild tillsammans också, för en gångs skull. Lite mer prat och kramkalas, önskade godjul och sen lämnade jag henne. Bästa Sonja! ♥ Tillbaks till mamma och mormor och vi trallade därifrån och åkte hemåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback