Dance the night away.

2013-11-10 @ 22:44:00
Det var träning här ikväll som vanligt. Jazz/show vid 17-tiden, ingen uppvärmning utan vi körde på med danserna direkt. Madonna-dansen först, herregud, den kan jag inte längre. Repeterade den lite grann och fick sen flera steg i den, och även placeringar. Suck, vet inte ens om jag vill vara med på den... Sen körde vi tangon i slutet. Sen väntade en timmes zumba. Himla roligt och varmt blev det. Blev kvar med Irina en stund efteråt. Hon visade lite merengue-steg för mig, så jag ska försöka få ihop ett program.. Eeeh, inte lätt alls, då jag inte minns allt hon visade xD Sen gick vi igenom lite chacha och jive, väldigt snabbt bara. Det blir nog bra! Sen gick vi och bytte om, pratade mera och fick sen skjuts hem, taaack!
 
 
Och nu är det dans varje dag i 19 dagar framöver, så ja, ingen vila här inte.. Lektioner, uppträdande, tävlingar och friträningar väntar. Så jäkla gött! Eller så kan man säga att det är nu fyra veckor kvar till uppvisningen, och jag dansar alla dagar utom en dag fram tills dess.. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback