Lite dans..

2013-11-26 @ 20:48:17
Igår så började jag kvällen med danslektion. Hade jazz/show vid 17.30 där vi bara repeterade dansen massa, jag tycker att den sitter nu.. Eller ja, i alla fall för mig... Bestämde kläder också, vi blir helsvarta med svart mask. Det blir nog bra det. Sen väntade tävlingsdiscon där vi bara repeterade massa också, fick de två sista åttorna i slutet, fint. Och jag var tvungen att dra efter en halvtimme ungefär, för skulle vidare på annat... Så jag missade lite nytt som jag får lära mig nästa gång..
 
 
Och ikväll här så var det pardans som gällde.. Nybörjargruppen först där vi dansade vals, quickstep, chacha och jive. Och sen vanliga gruppen där det dansades slowfox, vals och quickstep. Det gick helt okej! Sen hemåt med Natalie, tack!
 
Imorgon kör vi helkväll på Ackes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback