Söndag!

2013-11-24 @ 22:30:51
Veckan närmar sig sitt slut och jag var iväg på dansen ikväll här som vanligt. Segt om inte annat. Jazz/show vid 17. Körde igenom Madonna-dansen och repeterade de senaste stegen, bestämde även kläder där och nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska vara med eller inte på den.. Kan den ju inte längre. :/ Sen tango-dansen, den är himla rolig ju! Men Irina tycker den ser hemsk ut just nu, för vi kan den inte helt.. Så vi ska träna 1,5 timme extra nästa söndag, dem som inte kan den efter den lektionen får inte vara med på tangon, punkt slut! Efteråt så väntade en timme zumba för mig, det var roligt och jobbigt. Pratade lite kort med Irina efteråt och åkte hem med mamma sen. Då blev det varma mackor till kvällsmat och sen kollade jag på filmen The proposal, fint! Nu väntar sängen typ, en dag imorgon också. Får se hur den slutar...
 
trött brud innan dansen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback