Stockholm över dagen.

2013-11-09 @ 23:48:00
Efter jobb och två(!) timmars sömn inatt så ringde klockan vid 7 imorse. Upp och hoppa, duschade och packade ihop matsäck för dagen. Vid 8.15 så blev jag upphämtad av Natalie och hennes mamma och vi for in till Gävle och Ackes. Där jag, Natalie och Dariel skulle åka med Jonas och hans mamma Petra till Stockholm för pardanstävling hela dagen. Jag tävlade inget utan ville bara med och kolla hur en pardanstävling går till. Och hänga med ackes-folket då, trevligt! Framme runt halv elva och vid 12 så började tävlingen. Standard först ut och sen latin. Gud så duktiga allihopa är! Jag vill också ju... Det var en lång tävling trots att det bara var standard och latin. Roligt att se allt dock. Det blev några pokaler för Ackes också, grattis alla! Folket bytte om och sen hoppade vi in i bilen och hemåt igen, med ett litet stopp på donken först. Tillbaks i Gävle strax innan halv elva och fick hämtning där av Natalies mamma igen, så snällt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback