Friträna + disco + zumba = död!

2013-09-12 @ 22:50:59
Ännu en kväll är förbi... Åkte in till Ackes redan vid halv fyra-tiden idag, tänkte friträna lite för mig själv. Satte ihop ett tävlingsprogram i disco och dansade det massa. Fy bubblan vad jobbigt! Men nu är det fixat i alla fall, 15 åttor. Josefine kom och vi drog till coop innan träningen, jag visade även programmet för henne och sen för Helena med. Det är bara att nöta programmet nu, måste bara visa Irina nån dag med. Vid 17 var det dags för disco, helt slut redan ju. Uppvärmning, splitthoppsövning och diagonaler. Sen körde vi den "enklare" koreografin först och la på lite flera steg. Och sen den svårare, där vi också fick lite flera steg. Den är så snabb, gah! Sen väntade en timme zumba också, herregud. Trodde jag skulle dö nån gång mitt i där, för gud så jobbigt det var.. Galet roligt dock! Bytte om och sen skulle Irina + pardansare till Sandviken för ett rep inför helgen så jag fick åka med där. Tack! Gick från stan till resecentrum sen och cyklade hemåt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback