Heldag på Ackes.

2013-09-30 @ 23:47:46
Var in till Ackes i förmiddags, fritränade med Helena vid 11-tiden. Funderade på att göra om mitt program efter att jag visat det för Irina i fredags, haha.. Så försökte komma på lite steg och få ihop dem osv.. Sen satt vi ute i foajén och pratade massa, så fint! Helena drog vid ett men jag blev kvar.. Tänkte bara stanna en timme typ, men det blev lite längre.. Körde ända till fyra-tiden, eeh! Fixade om programmet lite grann och körde de massa gånger så det sitter någorlunda.. Irina kom och pratade lite där och sen satte jag mig i sofforna och åt lite grann. Gött! Var in på Irinas lektion och dansade lite pardisco också, skoj! Vid 17.30 var det dags för jazz/show. Så roligt! Diagonaler och lite övningar, och sen koreografi.. Massa nytt som vi nötte en del och sen refrängen som vi kan. Kul! Tävlingsdisco efter sen. Uppvärmning, övningar, splitthopp och diagonaler. Roligt ju! Sen skulle vi köra egna program, då kollade jag dock bara.. Lite osäker på mitt och jag ska ändå inte tävla i helgen så.. I slutet så dansade vi igenom den koreografi som vi har. Jobbigt, svårt och roligt! Pratade med folket efteråt och sen drog jag och sandviken-tjejerna till bussen och var hemma strax efter nio-tiden. Trött tjej efter denna dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback