Påväg tillbaks, kanske..

2013-09-06 @ 21:53:00
Dansat har jag gjort i veckan också, typ det ända ju, plus blivit förkyld också..
 
I måndags var det först jazz/show där vi la på lite flera steg på applause-koreografin. Så snyggt! Sen var jag med på tävlingsdiscon i början men gav upp... och när jag ändå inte ska tävla denna termin så får jag inte gå den var det sagt. Men efter lite snack med V så får jag gå den ändå om jag vill. I tisdags var det pardans som gällde, var med i nybörjargruppen först och det var skoj, sen lite grann i den vanliga också men åkte hem mitt i nån gång. I onsdags var det zumba först, så roligt. Sen en timme vila med vänner och mat. Latinon sen där vi började med en chacha-koreografi och sen fortsatte på ricky martin-koreografin. Roligt men svårt. Och sist var det fantasy, diagonaler först och sen massa koreografi. Så galet rolig den börjar bli nu! I torsdags var det disco först, där vi började med en "enklare" koreografi att tävla med och sen körde vi den lite svårare. Död efteråt! Och sen zumba på de, så himla jobbigt..
 
Och nu ikväll har det varit pardans igen. Först i nybörjargruppen där vi övade massa grundsteg i både chacha och vals, roligt. Sist blev det lite jive också. Blev kvar i den vanliga gruppen också, diagonaler och lite övningar först. Och sen dansade vi program i rumba, samba, chacha och jive. Denna gång var jag med på allt och det kändes ju bra, men jobbigt också. Woho!
 
Nu taggar vi om till söndag, yees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback