Reload.

2013-09-21 @ 13:51:34
Jag har dansat massa hela veckan. Först mina vanliga danstimmar, 9 lektioner (missade dock två lektioner i torsdags). Plus några timmars friträning också. Så najs! Bara massa repetition på jazz/showen. Fick nya steg på tävlingsdiscon och försökte dansa tävlingsprogram. Nya steg även på latinon som är så galet svår att dansa i klackskor. Blev påkastad en hel bunt steg på slutet av fantasy-lektionen. Och pardansen går segt, jag saknar att lära mig nåt nytt.. Sen har jag ju fritränat några timmar med Helena också. Disco, disco, disco. Det har gått finfint!
 
Idag är det vilodag, det var tänkt att friträna men det blev inte så.. Men imorgon dansar vi igen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback