Trött i kroppen va..

2013-09-15 @ 23:10:08
Kom hem från Stockholm vid halv fyra-tiden idag och då gick jag raka vägen till Kulturcentrum för jag skulle ju ändå dansade om 1,5 timme ju.. Kom typ samtidigt som Irina och det blev så att jag hjälpte till i hennes tävlingsgrupp innan, en pardisco-koreografi. Roligt! Och sen blev det jazz/show, där vi repeterade dansen en hel del och fick nya steg i slutet. Svårt men roligt! Zumba väntade sen, så galet roligt men galet varmt blev det. Speglarna började imma igen denna gång, och jag och I hade skitkul, haha. Menmen, vi körde på ändå.. Bytte om och trallade hemåt sen. Helt slut ju!
 
Imorgon väntar först friträning med Helena på förmiddagen och på kvällen är det 2,5 timme träning. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback