Buggkväll.

2014-04-08 @ 22:51:13
Efter tävlingen så tog jag sen bussen in till Gävle och till Ackes. Kom dit runt halv sex och då var bara Vahidin och Cindy där så jag hjälpte till att fixa allt för kvällen. Det var nämligen dags för ännu en buggkväll, super ju! Irina kom strax innan 18 och massa folk ramlade in.. Inte lika många som förra gången men ändå många. Roligt ju! Jag och C sprang iväg till ica och inhandlade lite grejer som saknades medan de andra började dansa. Sen buggades det för fullt. Jag och Cindy hängde tillsammans hela kvällen typ, trevligt! Och pratade även en hel del med Irina, mycket trevligt! Och det blev några svängar bugg för min del också. Dansade bump i ring igen, sen även lite jive också. Fikade massa också, gött! Runt halv tio kanske de sista personerna började dra sig för då började jag och Irina att städa undan allt. Så jag hjälpte till där och det gick skapligt fort ändå. Dansade lite med Cindy, lite prat med Irina och sen drog jag därifrån. Det blev halv elva-bussen hemåt och jag var helt slut efter dagen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback