Danstävling i Sandviken 5/4.

2014-04-08 @ 22:38:08
I lördags var det rikstävling i hiphop här i Sandviken. På Jernvallen. Det var Uddans som anordnade det. Gick väl upp runt åtta-tiden, fick ju sovmorgon ju, haha. Var på plats på Jernvallen vid nio och hängde runt där massa. Vid 10 så började tävlingen och först ut var singel. Väldigt segt alltihopa ju, dålig musik i överlag också. Efter 12 nån gång så var det dags att dansa min första sväng. Rond 14, semifinal och vi var nio stycken. Så sjukt nervös ju! Det gick helt okej tyckte jag, väntade in resultatet och jag gick vidare till final, och även Hanna. Himla roligt ju! En lång väntan blev det, men tillslut så blev det rond 31 och finalen för oss. Och det kändes också helt okej. Pratade med Irina efteråt och det kändes så sjukt bra alltså, hon är bäst! Sen blev det en lååång väntan igen och då hängde jag mest vid lagledarbordet med Irina, Natalie och Ebba. Trevligt! Runt halv fyra nån gång så var det dags för prisutdelningen.. Lite nervöst faktiskt, men jag kom inte upp på pallen och blev väldigt besviken ju, menmen.. Slutade på en femte plats.. Lite snabbt prat med Irina och de andra innan jag begav mig hemåt för dagen. En snabbsväng hem och sen vidare igen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback