Just dance.

2014-04-25 @ 21:24:00
Jag har tränat en del i veckan som vanligt. I onsdags ringde Irina mig och frågade om jag kunna köra hennes zumba på kvällen. Så ja, det blev jobb för mig. Körde zumba för ett glatt gäng, himla roligt ju! Ledigt i två timmar och sen väntade fantasy. Där vi repeterade Babsan-dansen massa och även Limbo-dansen, det blir bra det där. I torsdags var det disco först där vi fixade klart med alla övergångar och slutposer. Fint ju! Sen hoppade jag in och körde zumba igen, jobbigt ju men det gick bra. Bytte om och det var jazz direkt efter.. då jag mest kollade faktiskt, var så himla trött. Fixade placeringar, fick de sista stegen i Miss Li-dansen, repeterade och dansade även Rihanna-dansen. Hoppas stegen sätter sig nån gång bara..
 
Och idag åkte jag in till Ackes runt fyra-tiden. Träffade Hanna där, så vi pratade lite och fritränade inför helgens tävling. Fint! Hängde sen i foajén med folk i väntan på pardans-lektionen. Där vi dansade program först i latin, de gick väl bra. Sen repetition inför teatern.. Swing först och vi bytte partner i ring osv, himla roligt. Sen jive och där fick vi nya steg också. Efteråt så pratade jag med Irina och lite folk innan jag och Natalie tog oss till bussen hemåt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback