Min helg...

2014-04-04 @ 11:52:49
eftermiddagen idag här så kommer familj och släkt hit på fika för att fira mig. Fyllde ju år igår som sagt. Det ska bli trevligt! Ska även packa lite smått för imorgon och fixa lite annat. Och ikväll blir det mys framför Let's dance.
 
Imorgon är det först danstävling som gäller. Riks i hiphop här på Jernvallen. Så skönt att slippa gå upp så tidigt ju.. Tävlar bara i singel så det går nog ganska fort. Och på kvällen är det buggkväll på Ackes också, himla roligt!
 
Och på söndag ska jag in till Ackes. Först friträna lite själv tror jag. Sen ska jag jobba och köra zumba. Efter den in på feminin vibe/house-lektionen. Och sist så ska jag och Josefine friträna inför nästa helgs tävling. Det blir najs!
 
Minst sagt en lite fullbokad helg. Så roligt! :D
 
insta-bild från förra tävlingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback