Söndagkväll igen..

2014-04-13 @ 22:53:37
En hel vecka har gått igen, haha. Jag måste bli bättre på det här, men jag dansar ju mest hela tiden. I måndags hade jag jazz/show, tävlingsdisco och tävlingshiphop. I tisdags var det standard pardans. I onsdags zumba och fantasy. I torsdags var det disco, zumba, jazz och fantasy. Och det har väl gått skapligt bra på alla. Nu börjar de sista stegen komma och placeringar börjar sättas, mycket att hålla reda på då. Det blir nog bra tillslut. Utöver det så har jag och Josefine fritränat en hel del inför en tävling som var igår. Och det har la gått bra, många timmar har det blivit ju.. Och i fredags började jag och Natalie med att baka till tävlingen, sen in och fritränade och sist träning på Parken där tävlingen skulle vara.. Fint! Och igår var det som sagt tävling hela dagen men de får ett eget inlägg sen..
 
Och idag så har jag varit på Ackes igen. Jobbat och kört zumba och sen in på feminin vibe-lektionen. Pratade lite med Ida och sen även Josefine innan vi drog.. Hemma blev det mat direkt och nu sitter jag här och kollar på Ensam hemma. Så bra! En dag imorgon också, så ska väl snart krypa i sängs. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback