Min lördag.

2014-02-15 @ 22:22:31
Dagen har snart nåt sitt slut. Och jag har bara varit hemma. Lite saker har jag fått gjort i alla fall. Promenad med musbus i snöovädret typ, det droppade av mig när jag kom in.. Drygt! Pratat i telefon mer än vanligt. Lagt över lite zumba-låtar på iphonen och dansat igenom dem, det blir nog bra imorgon. Fixat klart mitt hiphop-program också, eller tror det i alla fall.. Och lite småfix med disco-programmet också, det får vi se på måndag om det håller.. Annars har jag typ bara kollat på massa filmer.. Och ikväll här så blev det tacos med mamma och syster framför Melodifestivalen. Fint! Nu blir det mera film och massa godis..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback