Onsdag på Ackes.

2014-02-06 @ 21:28:04
Jag kom in till Ackes redan vid 15.15 på eftermiddagen, en lång dag skulle det bli med andra ord. Städade lite grann, sen dök Helena upp och då körde vi lite friträning. Disco som gällde, jag försökte få ihop mitt program och det gick la sådär.. Pratade lite med Irina och Vahidin när dem kom och vid 17 var det dags för zumba med Irina. Vi var inte alls så många men vi körde på och det var roligt som alltid. Så trött efteråt ju.. Bytte om och slog mig ner i sofforna i foajén och Matilda kom kort därefter, najs. Pratade massa och sen for vi in i andra salen och dansade lite, och Cassandra kom också.. Vid 20.15 var det dags för fantasy. Uppvärmning, övningar och diagonaler. Körde igenom party-dansen sen och den satt bättre än vad vi trodde, den behövdes inte repeteras alls. Tävlade om bäst energi och jag vann, yeah! Sen nya limbo-dansen, repeterade massa och bara dansade.. Fick lite nya steg i slutet och det går fort nu. Sist så dansade vi igenom jazzen, så svår ju.. Sprang och bytte om och åkte sen hem med Frida.. Fin dag ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback