Söndagkväll.

2014-02-02 @ 23:00:00
En helg har svischat förbi och det har inte hänt så mycket alls..
 
I förmiddags blev jag typ väckt av att telefonen ringde, Irina som undrade om jag kunde hoppa in och köra zumban i Gävle igen. Så ja, lite ändrade planer då. Missade mina egna lektioner på kulturcentrum, igen. Men jag fick ta bilen in till Gävle i alla fall, först släppte jag av mamma hos syster min och sen raka vägen in till Ackes. Körde zumba vid halv sex och denna gång var det lite flera personer där. Så det var mycket roligare att köra den här gången, svettigt blev det och jag fick mycket beröm efteråt så det kändes väldigt fint. Pratade lite snabbt med Helena, bytte om och raka vägen ut till bilen och hem mot Kulturcentrum. Mamma slutade zumban vid sju och då började buggen som jag skulle på, så strax därefter kom jag dit och mamma tog bilen och jag gick in. På med skorna och det var bara att bugga på, haha.. Lite nytt den här gången, så det var roligt! Efteråt så pratade jag med Irina och Vahidin en del, och fick även skjuts hem av Irina. Fina hon! Då blev det lite macka och nu godis framför Unforgettable.. Najs!
 
Imorgon kör vi ny vecka med massor av dans och jag ska jobba mera också, zumba på både tisdag och torsdag. Riktigt roligt! :D Sen får vi se om det hinns med nåt mer..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback