Tillbaks.

2014-02-23 @ 22:35:54
Det blev visst en liten bloggpaus, inte meningen.. Men jag har inte orkat suttit vid datorn så mycket under veckan och då blev det såhär.. Jag har dansat en del sen sist. Som vanligt då! Trots en väldigt trött kropp, men har tagit det lugnt faktiskt. Jazz/show. Tävlingsdisco. Tävlingshiphop. Zumba x2. Fantasy. Disco. Jazz. Latin pardans. En härlig blandning alltså, så himla roligt! Och lite annat har jag hunnit med också, ska blogga om det snart..
 

Och ikväll här så var jag in till Gävle och körde zumba för ett gäng glada människor och sen raka vägen till kulturcentrum i Sandviken för att bugga en timme. Ojoj så roligt! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback