Helgen är över.

2014-01-06 @ 20:39:25
En helg har svischat förbi också. En långhelg liksom. Det har inte hänt så mycket alls. I lördags och igår så satt jag typ bara på mitt rum och kollade på filmer, minst 10 stycken har jag nog plöjt igenom. Skrivit brev, beställt bilder och slappat bara.. Skönt men ändå tråkigt.
 
Men idag var jag in till Gävle på eftermiddagen, först en sväng in på gina för att köpa träningshotpants. Najs! Sen till Ackes, där jag möttes av Irina och Vahidin det första man gör. Finfint! Satt sedan i foajén med lite folk som hade kört pardans och bara pratade massa. Vid 16 så var det dags för hiphop workshop med Yvo Eussen (han har tävlat i hiphop och är svenska mästare i 10-dans tillsammans med Elisabeth Novotny..). En två timmar lång workshop där vi fick lära oss en koreografi.. Riktigt roligt ju! Inte min stil för fem öre, haha, men funderar fortfarande på om jag ska börja tävla i hiphop eller inte.. Slutade vid 18 och åkte sen hem med Natalie och cyklade hem i regnväder... suck!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback