Ingen bra dansdag!

2014-01-28 @ 21:27:15
Igår var jag in till Ackes och dansade massa, lite opeppad och trött var jag. Raggan är avbokad så jag for in på Irinas jazz/show istället. Uppvärmning följt av olika övningar över golvet och sen koreografi.. Bara repetition som gällde och det går lite segt menmen.. Tävlingsdiscon direkt efter där vi fick en uppvärmningsdans som är asjobbig, sen olika hopp och diagonaler. Koreografi sen som vi repeterade och la på en till åtta. Sen skulle vi dansa program men jag har inget och dansade inte då. Sist tävlingshiphop där vi körde freestyle-uppvärmning igen, fy inget för mig. Koreografi på det och den vi har testade vi i par också. Roligt! Sen skulle vi dansa/bygga program och det gick åt skogen också. Ingen bra dansdag med andra ord! Slutade vid nio och tog halv tio-bussen hem med Natalie, Hannah och Hanna. Mamma hämtade mig på resecentrum..
 
Och ikväll här var det dags att köra zumba igen, på IOGT. Det kom massa folk och vi körde på, himla varmt men roligt! Och det gick bättre den här gången än förra veckan. Najs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback