Trött i kroppen.

2014-01-30 @ 23:36:46
Har dansat både igår och idag.. Igår var det zumba som gällde först, så roligt att köra för Irina ju.. Träffade Lisa också, trevligt! Två timmars häng i foajén innan det var dags för fantasy, väldigt segt menmen.. Repeterade vår nya dans massa och jag älskar den.. Fick lite nytt också. Äntligen så längtar jag till fantasy-träningarna igen! Idag var jag påAckes och fritränade lite disco innan alla lektioner, najs. Pratade med Irina lite, hjälpte Vahidin med städningen, kollade Irinas lektion och slappade en del.. Först på tur sen var disco där det repeterades massa och nya steg fick vi också. Svårt ju! Zumba direkt efteråt och gud så jobbigt. Sist väntade jazz där jag var med lite till och från.. Himla fin dans är det i alla fall! Galet vad trött man kan vara alltså, helt slut i kroppen ju! Och imorgon ska jag in och dansa mera, latin pardans som gäller...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback