Zumba och pardans.

2014-01-18 @ 18:02:03
I torsdags var det zumba-dags igen. Men innan så pratade jag lite snabbt med Irina och sen fritränade jag och Helena lite grann. Vid 17 var det zumba med Irina, Vahidin och Lisa. Roligt värre ju! Sen in i bilen och mot Sandviken.. Kom till IOGT och det var zumba igen vid 19-tiden. Pratade lite med Irina och bestämde vilka danser jag skulle köra medan Vahidin började lektionen och sen var det min tur.. Körde fyra danser och det var jätteroligt men också jobbigt.. Sen var jag med och hoppade lite grann innan jag och Irina hamnade utanför igen, lite prat om min insats och hon tyckte de var bra, skönt.. Pratade lite mer med Irina och Vahidin innan jag åkte hemåt med mamma.
 
Igår var det även pardans.. Latin-danserna som gällde. Samba, rumba, chacha och jive för vår del. Det går lite segt nu va, trampar bara på samma ställe nu. Hoppas få lära mig nåt nytt denna termin, snälla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback