Allsång: Tillsammans!

2014-07-17 @ 19:02:00
Igår åkte jag med mamma in till Gävle för att gå på allsång. Tillsammans hette den och det var Magnus Carlsson som höll i den och Linda Bengtzing var gästartist. Den höll på i 1,5 timme ungefär, lite mera.. Solen sken och det var varmt, så gött! Allsången var himla bra ju! Magnus är bra och proffsig i det han gör.. Men Linda var ändå stjärnan för mig. Gud vad roligt det var att se henne igen, fortfarande lika galen ju! Love it! Hade inte sett Lindatre år så det var helt klart värt att åka in för. Hon bjöd på några av sina egna låtar som Hur svårt kan det va, E de fel på mig, Ta mig, Värsta schlagern och allsång blev det med Jag ljuger så bra. Så grym hon är!! Och det blev massa flera allsånger.. och Magnus bjöd på ett medley av sina hits, hur bra var inte de?! Ja, det var en himla bra allsång i alla fall. Mot slutet tog jag mig till sidan av scenen där det skulle vara signering, men den sket jag i.. Kramades och pratade med Linda innan den, gud vad mysig hon är alltsåSå fint!
 
Tack för kvällen!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback