Härlig sommarkväll.

2014-07-29 @ 21:39:00
Efter discoträningen så mötte jag upp Josefine och Nemo på stan. Klockan var la runt halv sex-tiden, fixade lite grejer och sen tog vi en promenad bort till boulognern. Minigolf stod på schemat. Och helt underbart väder för det också, inte för varmt och inte kallt. Vi spelade på och hade jätteroligt, åh vad jag gillar minigolf alltså. När vi var klara där så tog vi oss tillbaks in till stan och hamnade på coffeehouse by george för en fika. Trevligt värre. Jag och Josefine körde på en kladdkaka med 1 kulglass och topping. Herrejösses så gott! Mätta blev vi verkligen.. Satt och pratade där lite innan jag tog mig till bussen och åkte hemåt. Tack för en fin kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback