Dansfri vecka - no way!

2014-03-01 @ 11:03:56
Sportlov har det ju varit för dansen som sagt.. men jag var ju in och fritränade i måndags som jag skrivit redan.. I tisdags var jag också in till Ackes. Det var två gratis-klasser för Ida som gällde då, street/ragga och konstnärlig dans. Himla roligt ju! Inte så mycket folk dock men då fick man ju plats.. Konstnärlig dans var roligast, körde en modern-dans. Åh! Efteråt blev jag kvar med Hanna och dansade lite hiphop och pratade lite.. I onsdags var jag in igen, då var det zumba med Irina och Vahidin som gällde, asmycket folk också. Svettigt och roligt! Hängde sen i foajén med Helena i väntan på Irina som hade ännu en prova-på-lektion i vals/chacha.. Efter den så gick jag och Irina igenom mitt discoprogram och det kändes så himla bra efteråt, tack Irina! Sist så hade vi fantasy-träning som vanligt, där vi bara dansade limbo-dansen. Repeterade och fick en massa nya steg, dansen är snart klar! Och i torsdags så åkte jag in och fritränade med Helena i några timmar. Disco som gällde, gick igenom detaljer och dansade lite. Fint! Och på kvällen var det dags att jobba och köra zumbaIOGT här i viken. Mycket folk och det var jätteroligt! Helt slut efteråt ju!
 
Så det blev ingen dansfri vecka här inte... Men nu blir det nog ingen dans förrän på måndag igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback