Pardans + friträning

2014-03-15 @ 23:22:50
Igår var det pardansträningAckes som gällde. Nybörjargruppen först där jag och Josefine var med och körde vårt duo-program i chacha. Tävlade även om vilket par som dansade mest lika, tror jag det var, jag och Josefine vann. Irina tyckte det såg bra ut, härligt. Lite prat med Irina om kläder sen, det blir nog bra. Sen hade jag andra gruppen där det dansades chacha först, följt av rumba, samba och jive. Det gick väl helt okej! Bytte om sen och hängde i sofforna med folk, trevligt! Bussen hem med Natalie sen..
 
Och idag blev det friträning med Josefine mellan 13-16 typ.. Körde igenom våra duo-program i chacha och merengue. Och de sitter väldigt bra. Filmade även oss och kollade det, det ser bra ut också. Gick igenom lite detaljer och startposer också. Ska kolla lite grejer med Irina i veckan, sen är allt klart. Satt och pratade en del också.. Men vi var nöjda med dagens träning när vi lämnade lokalen. Fint!
 
bildcollage, snodd av josefine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback