Shining star.

2014-03-14 @ 00:54:42
Igår var det dans som vanligt. Zumba först vid 17 där vi körde på för fullt. Roligt! Bytte om och strax innan sju så kom Josefine och Cornelia så när ena salen blev ledig strax innan halv åtta så fritränade vi lite.. Även Emelie var med. Dansade limbo-dansen lite och så. Sen kom även Cassandra och Annika.. och det slutade med att vi satt och pratade istället. Trevligt! Vid 20.15 var det dags för fantasy. Diagonaler och piruettövning mot varann. Fick köra mot Irina, haha, himla roligt men lite nervöst. Det gick fint! Repeterade jazz-dansen från förra terminen sen, det går framåt. Och sen limbo-dansen där vi testade med klackskor, herregud, men det ska gå.. Lite snabbt prat med folk innan jag tog mig till bussen.. Och ikväll här så var det dans igen. Disco stod först på tur.. La på nya steg på singelkoreografin. Krångligt men det blir nog bra tillslut. Sen väntade en timmes zumba, så roligt men jobbigt. Sist så hade jag jazz där vi dansade massa på rihanna-dansen. Åh, älskar den! Fick massa nytt också.. Dansade igenom miss li-dansen också. Pratade med Helena lite efteråt innan jag drog till bussen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback