Veckan som varit..

2014-03-23 @ 23:10:03
Veckan har svischat förbi igen och det har inte hänt så mycket. Mest bara dansat.
 
I måndags fick jag hoppa in och köra zumba, otroligt mycket folk men det gick fint. Två av tre lektioner blev inställda också så kvällen avslutades med tävlingshiphop. Najs! I tisdags fritränade jag och Josefine lite innan det var dags för pardans. Det gick väl helt okej liksom. I onsdags blev det också lite friträning och vi bestämde kläder till tävlingen. Fint! Zumba och fantasy blev det för mig resten av kvällen. I torsdags var det disco, zumba och jazz som väntade. Mycket najs! Och i fredags var det pardans som vanligt. Mycket program inför tävlingen osv. Det gick helt okej! Igår var det tävling också, men det ska jag blogga om sen..
 
Ikväll här så var jag in till Ackes och jobbade också, zumba igen. Roligt! Sen kikade jag in på feminin vibe-lektionen efteråt. Kollade på dansen och var med på freestyle-övningar. Kul! Pratade med Ida efteråt, sen även Josefine innan jag lämnade stället..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback