Ackes i mitt hjärta ♥

2014-05-12 @ 17:41:00
Igårkväll var det ju också dags för personalmiddagen. De flesta dansledarna ramlade in på citylokalen strax efter 18-tiden. Det var jag, Natalie, Emilia, Madelene, Kristin, Ida, Bella, Irina och Vahidin. Vi gick över till Österns Pärla. Fick långbord där och beställde in mat.. För mig blev det kycklingfiléspett med ris och jordnötssås. Och till efterrätt blev det glass med chokladtopping. Gottigott! Vi blev så otroligt mätta allihopa.. Satt där och pratade massor och hade det trevligt. Blev kvar till de stängde vid 22, då blev vi tvungna att röra på oss. Lite mer prat utanför, tackade för kvällen, kramkalas och vi sandvikentjejer åkte hemåt.. Tack alla för en fin kväll, och extra tack till Irina och Vahidin för att jag fick följa med! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback