Slutspurten nu.

2014-05-04 @ 23:52:25
Yes, idag här så var jag in till Ackes och körde mitt sista zumbapass för terminen. Det var några få träningsglada som kom och vi körde på.. Himla roligt ju! Bytte om och for in på feminin vibe/house där jag kollade mest men i slutet var jag med en gång och dansade.. fasen alltså, jag måste lära mig dansen helt, hur kul vore det inte att vara med där?! Åh, på lördag måste det sitta.. Pratade sen lite med Josefine, bytte om och drog till bussen hemåt..
 
Och imorgon går vi in på sista dansveckan för terminen också. Så himla tråkigt men det ska bli himla roligt med uppvisningar också. Längtar!
 
Mån: jazz/show 17.30. tävlingsdisco 18.30. tävlingshiphop/fantasy 20.
Tis: friträning. pardans 17.45.
Ons: zumba 17. fantasy 20.15.
Tors: disco 17. zumba 18. jazz 19.15. fantasy 20.15.
Fre: pardans 17.30.
Lör: UppvisningParken, Gävle 12-15.30.
Sön: Kolla/hjälpa till på uppvisningarna på Folkets hus, Sandviken 13 och 15.
 
Yeah, nu kör vi! :D
 
bild från förra uppvisningen i Sandviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback