Uppvisningar i dagarna två.

2014-05-12 @ 14:18:00
I lördags var det uppvisning på Parken i Gävle. Jag, Cassandra och Hanna kom dit redan vid nio-tiden och hjälpte till och donade där. Vid 10 så var det dags för genrep, dansade hela tiden kändes det som. Fick även hoppa in och dansa pardans med Johannes helt oförberedd, latinshowen, det gick väl sådär.. Åt lite, sminkade mig och fixade lite. Uppvisningen började vid 12. Och det var elva danser som gällde för mig.. Vi öppnade med tävlingsdiscon, och sen rullade det på.. Disco, pardans, fantasy, jazz/show, tävlingshiphop, jazz/show, jazz, jazz, feminin vibe/house och fantasy. Och alla danser gick väll bra i överlag. Småfel här och där menmen. Allt slutade runt halv fyra och efteråt så dansade vi i fantasyn igenom Babsan och jazzen.. Pratade lite med Irina innan jag åkte hemåt med Frida, tack!
 
bilder ärligt snodda av josefine.
 
I söndags var det uppvisningar på Folkets hus i Sandviken. Gick dit och var där runt halv elva.. Det var lite kaos där, massor av folk men ingen där som kunna öppna och de var inte bokat osv.. Så alla drog över till kulturcentrum en sväng innan vi kom in på folkets hus runt halv tolv och de kunna börja repa på scenen. Pratade med Irina lite och jag blev medbjuden på personalmiddag på kvällen, så jag for hem en sväng och bytte kläder till kvällen och sen tillbaks. Irina och jag delade ut program inför första föreställningen vid 13, så den kollade jag på sen. Så grymma alla är verkligen! I andra föreställningen vid 15 så öppnade vi med tävlingsdiscon från Gävle. Himla roligt och det gick helt okej. Bytte om och jag for in till Gävle för att friträna pardans med Johannes, Marcus och Ullis i två timmar. Najs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback