1:a advent.

2014-11-30 @ 22:33:00
Det är redan första advent, gud vad fort tiden går. Imorgon är det 1 december också, men så mysigt att gå in i julmånaden nu. Åh, snart jul och nyår! En månad kvar på året, jösses alltså. Dagen idag har varit lugn faktiskt. Började dagen med att kolla på Mysteriet på Greveholm julkalendern, så mysig ju! Sen åkte jag in till Ackes och körde mitt sista zumba-pass för terminen. Så roligt! Sen sista feminin vibe/house-lektionen inför uppvisningen.. Det gick väll bra, känner mig säkrare på danserna nu i alla fall. :) Sen bussen hemåt..
 
Nu går vi in på sista dansveckan innan uppvisningarna, och det är mycket som händer ju. Såhär ser veckan ut..
 
Måndag: Praktik 9-17. Tävlingsdisco 18.30. Fantasy 20.
Tisdag: Praktik 9-17. Standard pardans 17.45. Feminin vibe/house 20.
Onsdag: Skola 8.30-11.20. Zumba 17. Disco 20.
Torsdag: Hänga m Natalie, stena dräkt. Disco 17. Zumba 18. Fantasy 19.15.
Fredag: Skola 9.30-14.40. Latin pardans 18.
Lördag: Genrep 9.30-11. UppvisningarFolkets hus, Sandviken 11.30, 13 & 15.
Söndag: Genrep 10-12. UppvisningParken, Gävle 12-15.30. Personalmiddag m Ackes.
 
Det blir nog en toppen vecka. Ska försöka se till att alla steg sitter också, så jag känner mig någorlunda säker. Snart dags för sängen också, så jag kommer upp imorgon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback