Danstävling i Falun 29/11

2014-11-30 @ 16:23:00
Igår var det dags för sista regionstävlingen för denna termin. Hanna och hennes pojkvän hämtade upp mig strax efter åtta-tiden nån gång och det var raka vägen till Falun och Lugnet där tävlingen skulle vara.. Kom dit runt halv tio och hejade på folket där.. Vid 10 så började tävlingen och det var disco singel först ut. Det var ganska lång väntan för mig då det var direkt final. Inte alls nervös och programmet var väll inte helt klart så.. Men tillslut så var det min tur och jag körde på, och det kändes helt okej.. Pratade med lite folk och sen var det prisutdelning. Och jag kom sist, som vanligt. Blev så besviken och sket i resten av prisutdelningen och drog till våra grejer istället, kort därefter så kom Irina till mig och pratade lite.. Sen hängde jag mest runt där, för sen började disco grupp och par.. Lunchpaus sen och efter den fortsatte de med hiphop. Först singel där jag dansade också. Presentation och sen final. Kollade in alla andra grymma folk också.. Prisutdelning sen och slutade på en tredje plats. Helt okej! Sen var jag klar för dagen, så himla skönt! Grupp följde sen och sist par.. Det gick skapligt för Ackes denna tävling! Sen packade vi ihop alla våra grejer och åkte hemåt, och var hemma runt halv tio typ. Skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback