Danstävling i Söderhamn 18/10

2014-10-19 @ 14:36:00
Igår var det som sagt danstävling i Söderhamn. Mamma skjutsade in mig till Ackes. Vid 7.30 så gick bussen därifrån och vi var ett litet gäng som hoppade på där, vi hämtade även upp folk i Hagaström däribland Irina och Vahidin. Sen var det raka vägen till Söderhamn, det gick dock väldigt fort att åka dit ju.. Var framme runt nio-tiden och tog oss in i hallen och lämnade grejerna och bara hängde runt. Tävlingen började vid 10 och först ut var hiphop par, sen grupp och sist singel. Så det blev en liten väntan innan jag fick dansa. Vi var dock bara fyra stycken i min grupp så det blev presentation först, jag hatar det. Några ronder senare så blev det final och det gick skapligt. Prisutdelning sen och jag kom 3:a. Det var la skoj, jag fick pokal i alla fall. Sen var det lång väntan igen, då det var samma ordning i discon. Par, grupp och singel. Men passade på att äta lite här och umgicks med folk och kollade på alla som tävlade. Grymt! Min grupp var bland de sista ronderna, då vi bara var fyra och hade direkt final. Ut och dansade och det kändes sådär, då jag kände av min fot lite också menmen.. Prisutdelning sen och kom sist som väntat. Men det var en bra tävling för Ackes ju, det var många som kom upp på pallen i både hiphop och disco. Fint! Tävlingen slutade runt halv åtta, då kastade vi ihop alla grejer och begav oss därifrån. Hamnade på donken i Mariestad, sjuuukt mycket folk men vi fick mat tillslut. Gott! Sen raka vägen hemåt, hoppade av i Hagaström och fick skjuts hem av Amanda o co. Tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback