it gets better.

2014-10-30 @ 23:23:50
Det är ju höstlov den här veckan ju.. Ledigt från skolan, men har varit på praktiken i måndags och tisdags. Så kul! Och dansen är det ledigt ifrån också. Förutom de gånger vi missat nån lektion som vi måste ta igen. Så i måndags var det tävlingsdisco och fantasy som gällde. Jag var otroligt trött, och det blev lite nytt och lite för svårt för mig, men annars gick det väll skapligt. Igår så var det zumba med Vahidin som gällde, roligt! Sen hängde jag och Helena kvar på Ackes hela kvällen och pratade, även Ida hängde med oss ett tag med. Irina och Vahidin också. Det var en fin kväll! Och nu idag så var det disco med Ida som gällde då Irina är bortrest. Himla rolig lektion alltså, hon körde verkligen slut på oss. Jag gillar det så mycket. Fick steg till parkoreografin och jag dansade med Ida, galet kul! Helt slut efteråt ju.. Sällskap av Natalie på bussen hem och hängde med henne lite på stan, najs!
 
Imorgon händer det inget speciellt. En oplanerad dag helt enkelt. På lördag ska jag hjälpa Natalie med lite barnkurser på Ackes, roligt! Och på söndag är det jobb och dans som gäller..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback