Danskväll.

2014-09-28 @ 13:04:00
Kom till Ackes runt 17.15 igår, ingen Irina och co som kommit som sagt.. Men de kom strax efter mig.. Då fixade vi med bord, stolar, massa fika och allt. Det blev bra! Och folket ramlade in efter 18-tiden. Det var ganska mycket folk där. Började med att dansa bump i ring, där jag började att dansa killstegen men fick byta över till tjejstegen sen. Kul! Jag och Sindy hängde mycket under kvällen. Det dansades bugg, salsa, foxtrot och lite swing i omgångar. Fikade en del och umgicks med folk. Trevligt ju! Pratade en del med Irina innan vi begav oss iväg strax efter nio.. Det var jag, Johan, Emilie, Rikard och Matilda. Drog till donken och åt för att sedan ta tio-bussen till Sandviken och vidare till Allstar, som hade premiär nu i helgen. Kom in där strax innan elva och träffade massa vänner till Johan först. Köpte dricka och sen hängde vi på dansgolvet resten av kvällen typ.. Riktigt roligt! Vid halv två så gav jag upp och tog sällskap med mamma hemåt, förbi resecentrum och hämtade cykeln först så var hemma vid två.. Kollade lite Vänner och sen blev det sovdags..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback