Diggiloo 2015

2015-08-15 @ 11:54:00
Jag var med mamma på Diggiloo i Högbo bruk igårkväll. Jättefint väder fick vi också, supernajs! Och det var mycket folk där men knappt nån man kände, haha. Vi hade skapliga platser ute på kanten och såg bra så. Artister som var med var Lisa Stadell, Charlotte Perrelli, Jessica Andersson, Magnus Carlsson, Andreas Johnson, Björn Kjellman, Hanna Hedlund, Martin Stenmark, Helena Paparizou och Mollie Lindén. Mina favoriter för kvällen var ju helt klart Lisa och Jessica. Fina människor! Hela showen öppnades med alla artister på scenen, det var riktigt bra. Björn var konferencier för kvällen och presenterade alla en efter en.. Favoritnumret under kvällen var helt klart tjejmedleyt, wow! Spice Girls-biten var bäst. Lisa, alltså! Sen gillade jag duetten mellan Lisa och Björn, även duetten mellan Jessica och Charlotte. Men allt var faktiskt bra ju, en riktigt bra blandning ju! Mellomedleyt var fint! Det var en bra show, och jag är glad att jag gick och såg den!
 
I pausen så träffade jag fina Lisa också, fick komma in bakom så vi stod där och pratade säkert i 10 minuter. Fina människa. Pratade om allt mellan himmel och jord innan hon var tvungen att fixa sig inför andra akten. Och jag hann även träffa på Jessica också, jösses vad länge sen men så mysigt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback