Anmäld!

2015-01-14 @ 17:36:00
Efter otroligt mycket velande fram och tillbaka så är jag nu äntligen anmäld till vårens danskurser. Sisådär fyra dagar innan det börjar.. Schemat kom ju ut dagarna innan jul, men jag har verkligen inte kunnat bestämma mig och det har jag väll i för sig inte gjort nu heller. Så himla svårt, för jag vet inte alls vad jag vill dansa och hur mycket jag har tid och ork till. Lite jobbigt ju, menmen, det löser sig nog...
 
Dessa kurser är jag anmäld till...
High heels feminin vibe forts/övade
Tävlingsdisco
Standard pardans
Latin fusion nyb/forts
Zumba
Disco/jumps&turns avanc
Disco övade
Jazz/show övade
Show (fantasy) avanc
Latin pardans
 
Nu blev det dock hur mycket som helst här, men pratade lite kort med Irina och hon tyckte att jag kan ju testa allt första veckan och sen plocka bort, som jag brukar göra. Så får se hur det slutar sen, haha, kanske blir ett till snack med Irina innan det är klart.. ;)
 
gammal bild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback