Midsommar.

2015-06-21 @ 21:54:35
Började dagen ned en sväng till Valbo med syster, där vi kollade runt överallt men hittade inget. Förbi ica en sväng innan jag blev hemskjutsad. Strax därefter så följde vi med mamma till mormor, men först ett stopp på ica och vidare ut på graven för att lämna blommor till gammel-mormor som fyllde år i torsdags. Vi blev bjudna på fika hos mormor och det blev lite prat.. Väl hemma sen så kollade jag lite Vänner och fixade till mig. Runt halv fem-tiden så tog jag cykeln och trampade hem till Natalie för att "fira" midsommar. Vi kollade gamla dansvideos, åt grillat, spelade spel (med andra ord), kollade film och bara pratade massa. Himla mysigt! Cyklade hemåt strax efter tolv-tiden.. Det blev en lugn och trevlig midsommarkväll.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback