Danstävling i Sandviken 14/11.

2015-11-15 @ 16:08:00
Nu var det dags för oss på Ackes att anordna andra regions tävlingen. Också den på Jernvallen, så skönt! Jag kom dit lagom till tävlingen började vid 10, för jag vill kolla på alla andra osv.. Disco först med par, sen grupp och sist singel. Det var kul och efter en evighet så var det äntligen min tur, haha. Direktfinal som vanligt, och det kändes sådär. Slutade med en 3:dje plats igen. Och sen var det lunch innan hiphopen började.. Där fick jag vänta en evighet igen, så åt lite och sprang mest bara runt. Direktfinal väntade och det slutade även här med en 3:dje plats. Helt okej! Så besviken ju, menmen.. Sa hejdå till alla och gick hem direkt, hade ingen lust alls att stanna kvar och hjälpa till att plocka undan, haha. Helt okej tävling som flöt på bra i alla fall.,,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback