Lovet är över!

2015-11-01 @ 12:58:22
Då har höstlovet sprungit förbi också. Det har varit så himla välbehövligt, verkligen. Jag har jobbat heltid de senaste veckorna plus att jag har dansat varje kväll, det har satt sina spår.. Kroppen har varit helt slut ju. Så det har varit otroligt skönt med en veckas ledighet från dansen. Eller i måndags hade vi tävlingsdiscon med Irina och i onsdags discon med Ida.. Sen var det lite workshops tisdag och onsdag. Var in en sväng i tisdags men var för trött så gav upp men i onsdags dansade jag r&b en timme, så roligt! Men annars har jag vilat hela veckan, förutom jobbat då. Det har gått finfint!
 
Men imorgon är vi tillbaka med dansen igen. Och ska även jobba imorgon också, ska prata med chefen om hur länge till jag fått.. wiie :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback