En dans på rosor.

2015-10-11 @ 13:20:00
Igår så var jag och Natalie in till Valbo köpis för att kolla in dansarna ur En dans på rosor som gästade där och skulle dansa några nummer ur deras show. Men vi började med att luncha på ikea, mums. Sedan kikade vi runt lite i köpis innan vi placerade oss vid scenen bland allt folk. Strax efter 12 så kom dom och de bjöd på typ 3-4 dansnummer och sedan var det signering/pratstund efteråt.. Jag var fram till Maria och hon kände igen mig från i somras, så vi pratade lite där.. Vi pratade med Lars-Åke/Babsan som också var med. Och det slutade sen med att vi skulle gå på showen på kvällen i Gävle på teatern också. Berättade de för dom alla och vi skulle ses sen igen.. Vi lämnade dom och åkte hemåt..
 
 
Runt 18-tiden så hämtade jag upp Natalie igen och vi åkte in till Gävle. Parkerade bilden bredvid teatern och tog oss in.. Kikade runt lite innan vi intog våra platser på balkongen, man såg ju faktiskt bra ju. Sedan började showen och vad ska jag säga?! Älskade den, så sjuuuukt bra ju! Pardans-delarna var ju jättebra, men ändå så var alla andra dans-delar bättre. Lite hiphop bl.a, jösses.. Så roligt! Och allt annat.. wooow! Så himla glad att jag fick se showen, verkligen värd att se! Efteråt så fick man chansen att träffa alla igen... så vi var fram till både Elisabeth och Maria. Mycket trevligt! Sedan brummade vi hemåt igen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback