Discodräkt - klar!

2015-09-06 @ 20:38:00
Irina ringde mig runt lunch och sa att dräkten är klar, woho! Och om hon skulle lämna den på lokalen eller om jag ville komma förbi kultis på kvällen. Det sistnämnda bestämdes. På eftermiddagen åkte jag in till Gävle och ackes igen, träffade Irina lite snabbt efter hennes lektion innan hon skulle vidare till s-viken och kutlis. Idas kurser har nu bytt tider så vid 15 var det dags för feminin vibe, det gick helt okej ju. Och efter den så var det ragga, den är himla rolig. Trött efter den men då var det bara att köra zumba en timme. Haha, yeah! Åkte med mamma hemåt sen, duschade och bytte om för att cykla till kultis. Träffade Irina och fick testa dräkten igen och vi fixade huvudgrejen också. Finfint! Fick dräkten med mig hem och jag älskar den. Så snygg, och den blev så bra! Tusen tack Irina!
 
Bjussar på en bild, men jag ska ta bättre sen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback