Ackes skolmästerskap 2/4

2016-04-03 @ 20:22:00
Fixade mig och runt 11-tiden så hämtade Ebba, Natalie och Josefine upp mig här. En sväng in till Gävle först och sen till Valbo sportcentrum. Där skolmästerskapet skulle hållas igen, najs. Först på plats så vi började fixa innan Vahidin och Irina kom med resten av grejerna. Dom kom och vi fixade med allt. Kläder, sekteriatet, nummerlappar osv. Det gick fint! Var med och körde uppvärmning med alla dansare, roligt! Och vid 14 så började det, först ut var disco. Singel och par. Och sedan hiphop i samma ordning. Gud vad grymma alla elever är, roligt att se ju! Jag sprang runt där och hjälpte till lite till och från.. Trevligt! Runt halv sju-sju-tiden så var det slut och då hjälpte vi till att plocka undan allt. Sedan åkte vi alla, nästan alla, in till Gävle och Lilla Saigon för middag. Som tack för att vi hjälpte till, så snällt! Så satt där en stund innan jag var tvungen att dra mig vidare...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback