Releasekonsert på Söders källa

2016-04-03 @ 20:39:00
Efter middagen så drog jag vidare till Söders källa, där det skulle vara releasekonserter för kvällen. Ida Long och Adora Eye. Skulle dit med Josefine men hon kom dit efter mig så jag gick dit själv.. Mötte Ida det första jag gjorde i dörren, finfint! Pratade med henne och förbeställde hennes vinyl, najs! Hittade på Ricky där sen så jag fick sällskap direkt, skönt! Bara efter typ 45min så kom Josefine också, så kul! Adora Eye var först ut, och han var faktiskt bra. Och runt 23-tiden så var det Idas tur, och då slog vi oss ner på golvet nedanför. Ida entrade och det var så fint. Hon bjöd på alla låtar från nya skivan. SÅ BRA! Och favoriterna var Take me to the Woods, Rivers, Woman och Mannen på taket. Och hon blev inropad på extranummer och då fick vi höra Mad World. Alltså, hur jäkla grym är inte människan?! Älskar hennes röst, verkligen. En så fantastisk och magisk spelning. SÅ himla glad att jag fick uppleva detta. Ida är så bra, hennes scenspråk och utstrålning, love it! Efter en timme så var det slut, hon hade gärna fått sjunga hela natten lång.. Efter allt så väntade vi lite om Ida skulle komma ut men vi drog istället..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback