Pride på Söderhielmska

2016-08-14 @ 13:22:00
Det var varit Pride i Gävle i dagarna här.. och i fredags var de firande på Söderhielmska gården bl.a.. Ida Long skulle uppträda under kvällen, så självklart åkte jag in dit.
 
Jag tog 21-bussen in till Gävle, messade med Cassandra som jag sedan mötte upp på A.S. på söder. Cassie och hennes vänner. Roligt! Strax innan 22 så tog vi oss över till Söderhielmska. Det var skapligt med folk där och de fylldes på. Vi köpte dricka och slog oss ner vid ett bord där och bara pratade massa. Hejade på Ida också när hon gick förbi.. Satt där och lagom till Ida skulle börja så tog vi oss framåt scenen och stod där för att se nåt. Ida körde sitt vanliga set. Började med Baby gone, och fortsatte med Rainbow, Wolf, I get so dramatic, We got, Woman. Mannen på taket och avslutade med Mad World. Så himlahimla bra alltså. Pratade och kramades med henne efteråt, fina! Sedan var vi upp på övervåningen och dansade lite, och sen hängde vi där nere lite grann. Vid halv ett då drog jag mig därifrån, sa hejdå till Cassie o gänget. Och promenerade bort till bussen och var hemma innanför dörren runt halv två.. En mycket fin kväll i alla fall. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback